Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

branding
// NOWY WIZERUNEK TWOJEJ FIRMY

Branding

Branding to proces tworzenia, budowania i zarządzania marką lub wizerunkiem marki. Jest to kompleksowy zestaw działań mających na celu ukształtowanie postrzegania marki przez klientów, zainteresowanych i partnerów biznesowych.

Potrzebujesz Identyfikacji wizualnej dla swojej firmy?

01
Stworzenie
nowej marki

02
Odświeżenie
wizerunku firmy

03
Grafiki
i poligrafia

// BRANDING

Budowanie i zarządzanie tożsamością marki

Identyfikacja marki - to opracowanie unikalnego zestawu cech, wartości i obietnic, które definiują markę i odróżniają ją od konkurencji. Zazwyczaj obejmuje to tworzenie nazwy, logo, hasła, kolorystyki, czcionek i innych elementów wizualnych.

Tworzenie spójnej strategii komunikacji, która przekazuje wartości marki i jej przesłanie w sposób klarowny i konsekwentny. Obejmuje to zarządzanie reklamą, public relations, działaniami na platformach mediów społecznościowych i innymi kanałami komunikacji.

Budowanie pozytywnego wizerunku o marce poprzez monitorowanie opinii, reagowanie na sytuacje kryzysowe i promowanie pozytywnych aspektów marki. Wymaga ciągłego zarządzania reputacją i angażowania się w działania, które budują zaufanie i lojalność klientów.

Identyfikacja wizualna

Lojalność
i zaufanie

// KORZYŚCI

Budowanie tożsamości i lojalności klientów

Poprawne zarządzanie marką jest kluczowe dla budowy silnej tożsamości marki. Poprzez konsekwentne przekazywanie wartości, misji i celów marki w sposób spójny i jednoznaczny, firma może ukształtować klarowny obraz tego, kim jest i co reprezentuje. W efekcie marka staje się rozpoznawalna i zapadająca w pamięć dla klientów oraz innych zainteresowanych stron.

Zarządzanie marką pozwala także na budowanie lojalności klientów. Silna tożsamość marki, połączona z pozytywnymi doświadczeniami klientów związanych z produktem lub usługą, prowadzi do budowy zaufania i lojalności. Klienci, którzy identyfikują się z marką i cenią jej wartości, są bardziej skłonni do powtarzania zakupów oraz rekomendowania marki swoim znajomym i rodzinie.

// proces

Branding to proces, który wymaga odpowiedniego zaplanowania i przygotowania.

01

Przed rozpoczęciem procesu rebrandingu warto dokładnie określić cele i strategię, które mają być osiągnięte. To pozwoli na uniknięcie niepotrzebnych kosztów i ograniczy ryzyko niepowodzenia.

01

Określenie celów
i strategii brandingu

Określenie celów<br>i strategii brandingu
02

Przeprowadzenie badań rynku i konkurencji pozwoli na dostosowanie swojego wizerunku do potrzeb klientów i na stworzenie czegoś, co wyróżni twoją firmę na tle konkurencji.

02

Badanie rynku
i konkurencji

Badanie rynku<br>i konkurencji
03

Nowa identyfikacja wizualna to najważniejszy element rebrandingu. To ona ma przyciągnąć uwagę klientów i zapaść im w pamięć. Przygotowanie nowego logo, nazwy, kolorystyki i innych elementów powinno być powierzone specjalistom od grafiki i branding'u.

03

Przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej

Przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej
04

Branding to nie tylko stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, ale również odpowiednie planowanie wdrożenia. Należy określić, kiedy i jakie elementy będą wprowadzane oraz jak komunikować te zmiany klientom.

04

Planowanie wdrożenia

Planowanie wdrożenia
05

Po przygotowaniu nowej identyfikacji wizualnej i zaplanowaniu wdrożenia należy przystąpić do wprowadzania zmian. Ważne, aby na każdym etapie informować klientów o zmianach i przekazywać im informacje o nowym wizerunku firmy.

05

Wprowadzenie zmian
i promocja

Wprowadzenie zmian<br>i promocja
06

Po wprowadzeniu zmian ważne jest monitorowanie efektów. Należy obserwować, jakie reakcje wywołuje nowa identyfikacja wizualna, jakie są jej korzyści i wady oraz czy osiągnięto postawione cele.

06

Monitorowanie efektów

Monitorowanie efektów
// GRAFIKA I POLIGRAFIA

W ofercie naszych usług znajdziesz również projektowanie grafik oraz elementów poligraficznych.

// HOSTING, DOMENA, POCZTA

DWay jest oficjalnym partnerem dhosting.pl

Agencja reklamowa DWay jest oficjalnym partnerem dhosting.pl! Dzięki temu możemy zapewnić naszym klientom najlepszej jakości hosting, domenę i pocztę elektroniczną przy tworzeniu ich stron internetowych. Co więcej, oferujemy atrakcyjny rabaty na produkty od dhosting.pl. Skorzystaj z naszych usług i miej pewność, że Twoja strona internetowa będzie działać szybko i niezawodnie!